zondag 24 maart 2013

stoffen en rokjes

Buiten is het ijzig koud maar op de kalender en in mijn hoofd is het al lente. Tijd voor nieuwe kleren!
Vrijdag ging ik naar het stoffenspektakel in Rotterdam. (gelukkig was het binnen in de Ahoy....)
En kocht daar verschillende stofjes.
Gisteren vast alles gewassen maar helaas kwamen de onderste twee, (groene en blauwe stretch voor broeken voor de meiden) gekreukt en met lichte strepen uit de wasmachine. hopelijk knapt het nog wat op met het strijken. de rest is wel mooi gebleven dus ik kan weer aan de slag.

Ik maakte al eerder deze rokjes voor de meiden van kobaltblauwe jogging met een patroon uit de knippie.
Helaas zitten de zakjes van het perenrokje iets te hoog maar verder vind ik ze zelf wel geslaagd.

 De borduurpatroontjes zijn van https://shop.huups.de 
Het appelrokje is voor Emma die net iets groter is. Deze stikte ik met rood door.



 Het perenrokje is voor Sarah deze kreeg een groen stiksel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten