zondag 21 april 2013

schoudertas

Op mijn wensenlijstje stond al een tijdje een tas voor mezelf. Niet zo'n grote als die ik nu gebruik maar toch ruim genoeg voor de nodige spullen; portemonee, sleutels, mobiel etc.
Ik wilde er graag wat op borduren en dit is het resultaat geworden:
De rozen zijn geborduurd met een patroon wat al in mijn borduurmachine zit. De tas is gemaakt van grijze canvas met rode leer accenten en gevoerd met (hoe kan het ook anders) geplastificeerde stof en een laagje fiberfil zodat het lekker stevig wordt.
 Voor de binnenkant gebruikte ik een rode rozenstof wat goed past bij de geborduurde rozen.








Aan de achterkant kwam nog een ritsvakje en tot slot sluit de tas met een klipsluiting.





Al met al is het voor mij wel een geslaagd project geworden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten