zondag 19 januari 2014

tassen

Ik zag tot mijn schrik dat het wel al heel lang geleden was dat ik een berichtje op het blog schreef.......
Niet dat ik in de tussentijd stil zat of misschien juist wel daarom ;-)

Ik maakte in het begin van januari heel veel tripp trapp kussensetjes maar ook verschillende tassen. Dat vind ik eigenlijk het leukst. Daar kan ik mijn creativiteit het meest in kwijt.

Afgelopen week maakte ik een grote rugtas voor aan een rolstoel. Met een grote ophanglus en een verstevigde achterkant zodat hij mooi in model blijft. Ik denk dat hij wel mooi bij de fuchsia roze rolstoel kleurt!

Eerder maakte ik nog een jongenstas van auto stof: 


Een schoudertas in het rood zwart met de stof "bonjour"


En ook nog een luiertas of verzorgingstas in het grijs met fuchsiaroze en een zilver hart op de klep.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten