zondag 4 mei 2014

De CAL Deken

Eindelijk is hij af.... Na vele keren stukjes uithalen en zelfs 1x opnieuw beginnen heb ik nu de twee meter bereikt zodat hij mooi op het bed van mijn oudste dochter past. Een mooi blauw randje erlangs en voila!






Het was een leuk project maar ik ben blij dat ik nu weer wat anders kan gaan doen. Ideeën genoeg.....
ben nu met de south bay sjaal bezig van 1 bol Schoppel zauberball lace (800m) met mooi lente kleur verloop. Te koop bij oa www.koperdraadje.nl Het is een hele dunne draad maar ik haak het op naald 4,5 zodat je een mooi kanteffect krijgt.




Verder heb ik nog wol gekocht voor een nieuwe deken. Het wordt een grannystripe in regenboogkleuren maar daarover volgende keer meer!

2 opmerkingen:

  1. Mooi geworden je deken je dochter is er vast heel blij mee. Mooie wol je omslagdoek, het is een leuk werk je om te doen, ik ga nog even verder met mijn 2 dekens want die zijn nog niet af, haha groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je deken is schitterend. Hoeveel toeren heb je gemaakt, dan heb ik enig idee hoeveel ik nog moet doen ;-)
    En je omslagdoek ook! is dit het patroon van Saar en Mien. Wat doet materiaal toch veel. mooi hoor

    BeantwoordenVerwijderen