zondag 1 maart 2015

CAL 2015

Ik was het eigenlijk niet van plan maar toen ik het bij mijn schoonzus zag en bovendien in de plaatselijke handwerkwinkel www.koperdraadje.nl  mooi garen vond ben ik toch overstag gegaan! De CAL 2015.


Ik kocht Sammy van Scheepjes in het wit en Pearl van Stylecraft in het lichtgrijs en lichtblauw.
In Mijn eigen voorraad had ik nog wat resten in het donkergrijs, grijs en grijsblauw en ik vond ook nog een paar bolletjes blauw met glitter wat er toevallig heel mooi bij paste.


Na twee keer uithalen is het nu redelijk naar mijn zin. (het ging in eerste instantie nogal lubberen na het midden gedeelte dus de haaknaalddikte per gedeelte wat aangepast)
Het is een leuk werkje om te doen, elke week weer een nieuw randje in een ander steekje en zo wordt het steeds groter...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten