zondag 30 juni 2013

nieuwe waldorf pop

Het poppenvirus heeft toegeslagen: Roosje is geboren!



Na Dotje had ik veel zin in een nieuw poppenkind. Roosje is gemaakt voor Sarah, zij heeft de naam bedacht en is er erg blij mee.


Roosje heeft een lichte huidskleur van poppentricot en witblonde haartjes van Alpaca bouclé wol van Drops.
Ze heeft een rompertje of hansopje van witte gaatjes tricot (gemaakt van een hemdje van de zeeman)
Een roze legging/broekje van een fijne tricot.

En natuurlijk een roosjesjurkje van katoen.


Daarbij haakte ik nog een paar schoentjes. Ik ben nu nog met een vestje bezig voor als het koud wordt zegt Sarah......

Het was een leuk project en de volgende pop voor mijn andere tweelingdochter zit al weer in mijn hoofd!
Zij is een wat jongensachtig meisje dus zal de pop ook wel wat stoerder gaan worden en er mag zeker geen roze in zitten!
wordt vervolgd.....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten